FAQ
Veelgestelde vragen
Is het nodig om te reserveren, of kan ik gewoon langskomen?
Reserveren is mogelijk tot 2 maanden vooruit vanaf 09:00 uur.
Het is aan te raden om te reserveren voor het diner in het restaurant.
In ons grote tapascafé is reserveren niet mogelijk, kom spontaan binnenlopen. Wij kunnen geen plek garanderen, maar deze ruimte biedt plaats aan maar liefst 120 personen.
Wat zijn jullie openingstijden?
Ons tapascafé is dagelijks geopend van 15:00 uur tot laat. Het restaurant opent vanaf 17:00 uur tot laat. Tijdens feestdagen of evenementen kunnen de openingstijden afwijken.
Vanaf vrijdag 21 maart zijn wij ook open voor lunch op vrijdag t/m zondag vanaf 12:00 uur.
Bieden jullie lunch aan?
Vanaf vrijdag 21 maart zijn wij ook open voor lunch op vrijdag t/m zondag vanaf 12:00 uur.
Houden jullie rekening met allergieën of dieetwensen?
Ja, we bieden in het restaurant een allergenenkaart aan. Deze kan je vragen aan de bediening. Bij sommige allergieën of dieetwensen is de keuze beperkt. We adviseren om vooraf de allergenen of dieetwensen door te geven bij de reservering.
Is het restaurant rolstoeltoegankelijk?
Ons restaurantgedeelte is gedeeltelijk rolstoeltoegankelijk. Bij het maken van een reservering kun je aangeven of je speciale hulp nodig hebt of een lage tafel wenst. Ons tapascafé heeft uitsluitend hoge tafels. Wij beschikken over een toilet voor mindervaliden.
Zijn honden toegestaan?
Kleine en rustige honden zijn toegestaan in het restaurant. Hulphonden zijn altijd welkom (groot en klein).
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in het restaurant en online. De cadeaubonnen kunnen ook worden ingeleverd bij onze andere restaurants, De Watertoren, Fico en Ruby Rose.
Is er elke dag livemuziek?
Er is elke dag livemuziek vanaf 16:00 uur, de starttijden kunnen iets afwijken. Er is een breed genre aan verschillende muziekstijlen. Op vrijdag- en zaterdagavond is er aansluitend een DJ tot +- 01:00 uur. Op een later moment zal de DJ ook op donderdagavond aanwezig zijn.
Kunnen we rustig dineren?
Bij Paloma draait het om gezelligheid, en muziek speelt daarin een grote rol. Daarom hebben we geen ‘stille’ tafels, maar altijd een levendige sfeer met livemuziek.
Kunnen we met een grote groep komen eten?
We verwelkomen grotere gezelschappen graag. Voor gezelschappen van meer dan 8 personen is het mogelijk om een aanvraag te doen. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
Accepteren jullie creditcards en andere betaalmethoden?
Wij accepteren betalingen met pinpas, creditcard (met uitzondering van American Express) en contant geld.
Wat zijn de parkeermogelijkheden?
Alle parkeergarages en mogelijkheden kan je vinden op parkerencentrumutrecht.nl. Hier kan je vooraf een parkeerplaats reserveren. De dichtstbijzijnde parkeerplaats is parkeergarage Springweg. Deze bevindt zich op steenworp afstand van het restaurant.
Let erop dat je waardevolle spullen meeneemt.
Zijn jullie bereikbaar met het OV?
Mariaplaats 11 ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van Utrecht Centraal Station. Vanaf het station kan je eenvoudig te voet naar het restaurant.
Daarnaast zijn er nabijgelegen bushaltes, zoals Hoog Catharijne en Neude, op respectievelijk 6 en 9 minuten loopafstand. Buslijnen die hier stoppen zijn onder andere lijnen 2, 3, 28, 50 en 74.
Raadpleeg u-ov.info voor actuele informatie en routeplanning.